Klantenservice - Nimbuz Shop

Klantenservice


Bereikbaarheid

Wij staan u graag te woord voor vragen over onze producten of diensten. Ook voor het maken van een inbouwafspraak of wanneer u technische vragen heeft staan wij u graag te woord.

U kunt ons telefonisch bereiken of langskomen in onze showroom op de volgende tijden.

Onze Helpdesk openingstijden

Maandag en dinsdag van 13:00 u tot 17:00 u

Woensdag t/m vrijdag van 10.00 u tot 17.00 u

Zaterdagen, zon- en feestdagen gesloten

Contactgegevens

EDR Dealers BV.

nimbuz-shop.nl
Nijverheidsweg 14
5731 HZ Mierlo
Tel: 088 101 3165
mail: verkoop(@)nimbuz-shop.nl

KvK nummer: 17268823
BTW nr: NL821554797B01

Klachtenafhandeling

Nimbuz-shop.nl vindt uw mening erg belangrijk en draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. Heeft u opmerkingen of klachten, dan kunt u deze richten aan onze klantenservice.

Garantie en Reparatie

U heeft één of twee jaar fabrieksgarantie op alle producten, afhankelijk van de fabrikant.

Binnen de termijn van de fabrieksgarantie zijn de garantievoorwaarden van de fabrikant van toepassing,

Waar nimbuz-shop.nl zich aan moet houden.

Het kan voorkomen dat u een artikel ontvangt dat kapotgaat nadat u dit in gebruik heeft genomen.

Vaak vindt u voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk.

Vindt u in de gebruiksaanwijzing geen oplossing, dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice

Als het artikel opgestuurd moet worden naar de fabrikant, dan dient u het artikel na melding aan onze klantenservice, op te sturen naar onze vestiging in Helmond met aankoop bon, garantiebewijs (voor zover van toepassing) en omschrijving van de klacht. Wij zorgen ervoor dat het artikel naar de serviceafdeling van de fabrikant wordt gestuurd.

Zodra de klacht door de fabrikant is afgehandeld wordt het artikel via ons naar u geretourneerd.

Indien de fabrikant van mening is, na grondig en deskundig onderzoek dat beschadiging van het product door opzet of door nalatigheid, onoordeelkundig gebruik of installatie en nalatig onderhoud is veroorzaakt, en daardoor niet binnen de garantievoorwaarden valt, kan de fabrikant besluiten niet tot gratis reparatie of vervanging over te gaan.

Dit is te allen tijde ter beoordeling van de betreffende reparateur.

Wat valt niet onder garantie?

  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik en/of aansluiting
  • Vocht- of waterschade
  • Val- of stootschade
  • Schade door toedoen van een externe factor.

Bij ieder door ons geleverd product ontvangt u een factuur. Deze factuur dient naast aankoopbewijs van uw bestelling ook als garantiebewijs. In sommige gevallen, met name bij autoradio’s en navigatiesystemen, worden er door de fabrikant ook garantiepapieren meegeleverd. Bewaar deze samen met uw factuur goed, stuur niets op.

Mocht er onverhoopt een defect optreden aan uw product heeft u beide nodig om aanspraak te maken op de garantie.

Het bewaren van deze garantiepapieren is te allen tijde uw eigen verantwoordelijkheid.

Retour Informatie

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten.

Het product kan alleen in de originele, onbeschadigde verpakking en compleet geretourneerd worden.

De voorwaarden voor retour staan hieronder in het kort vermeld.

Retourneringen dienen vooraf schriftelijk via e-mail, fax of post aan nimbuz-shop.nl kenbaar te worden gemaakt.

Hierna krijgt u per mail een bevestiging en het retourformulier toegestuurd.

Indien uw zending niet aan deze voorwaarden voldoet wordt uw zending niet geaccepteerd voor verwerking en terugbetaling.

Voorwaarden retourzending:

  • Verzegeling en verpakking mogen niet beschadigd c.q. verbroken zijn (Dit is van toepassing op: Audio/Video en Softwarematige producten)
  • Het product moet in zeer nette staat en nog verkoopbaar zijn.
  • Product(en) moeten altijd geheel compleet geretourneerd worden.
  • Verpakkingen die beschadigd zijn worden niet geaccepteerd.

Er zijn een aantal uitzonderingen op het recht op retour namelijk:

  • Software en/of softwarematige producten waarvan verzegeling is verbroken.
  • Speciaal bestelde (maatwerk), samengestelde en gemonteerde producten.
  • Achteraf uitgevoerde softwarematige updates vallen niet onder dit recht. (Ondeskundig gebruik)

Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres.

nimbuz-shop.nl zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten.

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening.

Annuleren van bestelling

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren.

Als nimbuz-shop.nl al een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Procedure

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen vooraf schriftelijk aan nimbuz-shop.nl kenbaar te worden gemaakt.

Dit kan via e-mail, fax of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Hierna krijgt u per mail een bevestiging en het retourformulier toegestuurd.

Eventueel al betaalde bedragen worden binnen maximaal 7 dagen aan u terugbetaald.

Voor het retourneren van producten of annuleren van bestellingen gelden de algemene voorwaarden.